Sunday, January 2, 2011

2010

Okay la. now aku nak cerita sikit kisah kisah yang aku lalui sepanjang tahun 2010..


Januari :

  • habes je SPM aku start kerja dekat 7Eleven dekat kampung pendamar. see, kampung pun ade 7E. korang ade? :)
  • nothing happen. 
  • oh, time ni couple denagn lelaki yang bernama FIRDAUS
Februari :

  • Still kerja dekat 7E.
  • birthday aku 14 februari yang ke 18. sweet 8teen <3
March : 

  • break dengan FIRDAUS
  • single mingle :)
  • Result SPM keluar. omg ! terok doee --'
April :
  • Life seperti biasa :)
  • dapat tawaran ke KPTM
May :
  • Rutin hidup juga seperti biasa
June :
  • quit 7E pada 15 hb 2010. memang best kerja kat sana tapi banyak tekanan !
  • best dapat jumpa shukri, iman and yang laen laen <3 korang
  • register KPTM Bangi, amek course Diploma in Banking
July :
  • seperti biasa. carik kawan dekat college
August : 
  • life seperti biasa
September :
  • Couple with nazmin
  • midterm in college
October :
  • macam biasa
  • final ! ohh.
November :
  • macam biasa la kan
December :
  • Break dengan nazmin :)
  • mula kan hidup baru aku
  • happy, n kenal denagn sorang kawan
  • tapi tak boleh harap ! --'
  • byeee 2010 :)

Sampai sini la life aku kan. takde pape pun actually.. tapi bosan and tangan gatal nak menaip .

No comments:

Post a Comment