Sunday, January 2, 2011

A324 & A322

Bismillahirrahmanirrahim..okay, aku da sampai hostel dengan selamatnyee. Alhamdulillah :) now sedang bersama qiah, ieqa, fatin, watif and zati . ktorang tengah kemas bilik. haha tapi yang kemas ieqa dengan qiah. kerja aku , typing dekat blog. haha thanks eh korang. wahaha. bilik kotor ! qiah nyapu, ieqa mop, yana secretary :D oke la tuh kan. ni haaaa, sampai tonggeng tonggeng dorang buat keje. ade yang nak bunuh diri pun ade. panjat kerusi, sebab nak letak barang atas locker. hahah watif r tuh. selamat menonton gambar gambar dorang <3 watch out !

ieqa

fatin

qiah

watif
zati

sorry la korang kalau gambar tak cantek =+ tak elok sebab phone murah --' (at least berjasa ! jangan kutuk phone aku ) wahaha, gambar aku je takde :) sebab aku comel sangat, so susah la nak interframe jangan nak perasan sangat yee yana ! haha oke laa, tidurr time !!

2 comments:

  1. gambar aku burok nak mampos(x kutok phone ko k)
    mekti sgt kelakar.leh pulak pakai suar tu.hahahahah

    ReplyDelete