Monday, January 3, 2011

Mara

Ingatkan dapat la kan MARA harini --' tapi takde. haiyaa. penat je pergi warta semata mata nak pergi amek duet. tengok tengok takde. mak aii. naseb baek tadi masa pergi ade orang tumpang kan. papa belinda yang tumpang kan. so saving la sikit kan. so okay la :) kalau dapat duet tadi boleh buat beli buku. tapi tak dapat lagi. nak buat macam mana. haih ! tadi g warta dengan qiah, watif, fatin, zaty, shyella, and kak miza. warta jela tempat paling dekat yang boleh dituju. al maklum laa, ktorg ni study dekat kawasan kampung. haha so takde la mid valley ke pavilion ke time square ke. yang ade warta jela. nak buat macam mana kan --' kesian kan? so tadi pergi warta , dorang ade la beli barang sikit. ohh lupa, yang dah dapat duet MARA cuma watif jee. yang laen laen tak dapat lagi.. oke, continue lepas beli barang, dorang makan dekat kfc. tapi cuma aku , kak miza, ngan shyella.lepas je habes makan. ktorang bla la kan. balek hostel. sampai hostel , aku ngan kak miza g makan dekat abg KK. aku makan bihun tomyam. yummy ! aku skang on diet. so, makan benda berkuah je laa. taknak makan nasi :) hahaha diet la kunun kan . hhe okay laa, sekarang ni aku da kenyang. Alhamdulillah :D

No comments:

Post a Comment