Tuesday, January 18, 2011

Happy Birthday, LESBO


 hApPy BiRtHdAy ShyELLa
Waa ! shyella, kau da tua la weh ! haha sweet 9teen la kata kan :D padahal ta sedar diri tu dah tua --' btw kawan, semoga panjang umur, murah rezeki and kita sama sama dean list ! yeah :D amin. soory ta dapat join dorang buat "party" malam tadi. baling baling tepung. aku tak larat la weh. soooo sorry oke :) pape pun, aku tetap sayang kat kau and bag aku aku bagi as a present tu, sorry jugak sebab harga nyee biase jee. tapi nilai nyee berharga sebab ikhlas dari aku :) aku hope kau sudi terima. hey ! bag kita sama so boleh la kita pakai sama sama nanti pergi class ;D waaa. haha kita kan lesbo sampai mati. hee :P oke laa, have a nice bithday date. and jangan lupa pulak birthday aku yee :p love you, shyella. you are my lesbo forever ! <3

No comments:

Post a Comment