Tuesday, January 18, 2011

Hangout with SAHABAT

Assalamualaikum. first of all, HYEEEE !  :D semalam , tanggal 18 januari 2011 aku and roomate , toiletmate g hang dekat mod valley. haha macam takde tempat laen kan? asyik asyik g mid jee. tapi itu yang paling dekat, nak buat macam mana. kitorang ingatkkan nak bertolak dalam pukul 2 pm, tapi agak terlambat, al maklum la kan. dorang ni siap macam mak datin :P haha so, ktorang pegi la dalam pukul 2 lebih nak ke 3pm. oke, ktorang amek teksi (maklum la takde kereta) 2 teksi la kena amek sebab ktorang pergi ber-5. aku naek dengan kiah, fatin, watif and mek ti nak satu teksi. sampai jee dekat KTM, UKM we all beli tiket pergi balek ke mid valley. tengah pulak duduk duduk, dorang tangkap gambar. thn aku pun join la sekali kan. tak lama lepas tu, aku ternampak nut dengan amy. so ktorang gerak la sama sama and sampai je dekat mid valley, aku rasa macam badan aku tak sehat. rasa macam nak pitam. maybe sebab aku belum makan. then g cucuk duet kejap. and we all berpisah dengan nut and amy. ktorang berpecah la. after that baru pergi makan. before makan tu we all pergi beli tiket for movie dulu. dorang nak tengok khurafat. masalah nyeee aku taknak ! sebab aku ni dah la lemah semangat ! so aku decide nak tengok movie, LITTLE FOCKERS. kiah cakap, taknak laa. pergi tengok sama sama baru best. tapi aku still taknak tengok khurafat ! lepas penat "gaduh" dekat counter tu,(akak counter tu tengok kan aku je --') we all pun tengok la cerita yang aku nak tegnok tuu. HAHA kesiann korang kan weh ! lepas beli tiket terus pergi CARL'S JR. tah kenapa aku ttbe teringin nak makan dekat situ. first time sebab tengok cara miraa cakap macam sedapp. so aku pun try and error laa.dah sampai situ, aku pergi la order. sekali tengok, tatau nak order ape. lastly aku pilih la yang paling cheaper ! wahaha. tu pun agak mahal jugak actually. better mcD kot. tapi takpe laa, bukan selalu. ktorang semua beli bugger yang sama kecuali kiah. haha dea pun double ! hambikk kau ! dea beli pun ta tengok harga kan --' takpe la, makan la korang. besar jugak burger tuu. mau nyee tak habes dorang makan. aku jee yang penuh selera makan sebab terlampau lapar, dari pagi tak makan ! sampai nak terpangsan da -.- and fries yang tak habes, bawak la balek kan ape lagi :P and then ktorang tengok jam still awal lagi. so jalan jalan la tengok kedai sambil sambil carik hadiah for shyella punye birthday. haha memang harini birthday dea pun. so beli la kann. aku beli sama pattern. so we'll g class boleh pakai beg sama ! haha kata lesbo <3 and penat berjalan, pergi la wayang pada waktu yang ditetapkan. and ktorang masuk, ame seat masing masing. aku da nampak muka dorang ni da boring. waa ! kesian ohh korang weeh ! mana tak nyee sepanjang berjalan tu, dorang ikut kehendak aku jee.kesian sangat ! actually movie tu est, sometimes bosan. tapi tah, aku ni cepat sangat gelisah ! waa ayat ! aku asek tengok dorang jee takut dorang bosan. mek ti da cakap kat watif yang dea dah ngantok. aku redha jee. after habes we all keluar movie and fatin and kiah cakap. best la cerita tu, kelakar . huh ! lega hati aku :D aku punye ingat dorang bosan tahap gaban ! btw sorry tau korang. aku banyak susah kan korang. lepas tu ktorang otw balek. before balek tuu, aku singgah guardian sebab nak beli barang peribadi sikit. and pergi beli roti boy for shyella and friends. then ktorang pun pergi laa kat ktm and tunggu train. kat situ masing masing da rasa sangat penat ! aku pun sebab aku da rasa macam ta sehat badan. sampai je train terus ke UKM and amek teksi, sampai hostel and ktorang pun pengsan ! pape pun, aku happy sangat hangout dengan korang weh ! da lama kita tak macam ni kan :)) sayang korang sangat ! <33






LOT'S OF LOVE, GUYS ! <3

No comments:

Post a Comment