Thursday, January 20, 2011

my BABYY !

Hell-o ! oke, title aku tuh menunjuka kan yang ku nak tulis pasal someone. agak agak sape eh? haa. ouh oke, dah dapat idea da :p oke, aku actually nak cerita pasal MY LOVELY BABYYY forever ! wahaha. org yang aku maksud kan tu kan, is DAYANG SHIELAWATIE AWG ANUAR. weh shyella, aku eja nama kau betol kan? -__- HAHA aku lupa duh! takpe la tak penting. yang penting ni, hati mesti ikhlals babe ! first of all, aku nak puji dea sikit ni. sikit jela tapi, taknak banyak banyak ! HAHA jahat seyh aku. oke oke, stop yana ! --' haih! terasa berat hati betol aku ank puji dea ni tau. tak tau la nape kan. haha hep ! dah. heh kang tak habes habes kang typing nih -.-' shyellah, aku tak tau nape aku sayang kau sangat ngek ! sumpah aku tipu. sayang aku kat kau laen tau. tapi kte bukan lesbiankan. kita LESBO je kan :D ahaha tak kesah la pape. korang nak tau tak, yang dea ni sangat la baek hatii. sangat baek. even kadang kadang KEREK, tak pe la demi kawan. oke aku nak story la kan masa mula mula kenal dea ni --" (malas nyee nak cerita! BHAHAHAH :D) 


oke oke, mula mula kau nampak minah ni deka dewan kptm, bangi. aku ngan dea nih berkongsi mentor. tah macam mana boleh sama . aku ta mintak pun -.- hee then bila da jumpa tuh, aku pun macam soranng sorang kan. aku tegur la dea sebab nak tanya number phone dea. bila dah dapat, aku mintak number bilik dea, sebab aku nak set dalam phome (bukan sebab nak rogol ! hahah) then aku tengok dea ni macam kerek nak mampos ! and aku pun buat la bodoh en. pastu kebetulan aku satu class dengan dea nih. tapi tak rapat lagi time nih. aku rapat dengan sorang gurl nih. masa aku nampak kak miza yang selalu dengan dea. start aku tegur dea, masa dea tengah duduk TEPI LONGKANG dengan kak miza. aku plak tengah bawak air, aku tegur la dea. "kau nak?" dea kata "takpe la, aku puasa" haha sedap weh aku minum ! yumm ~ pastu biase jee. tah nape ttbe aku boleh lak terapat dengan dea nih. (buan aku yang mintak jugak . hahaha) ceh takde laa, and kami pun rapat la sampai sekarang :D tapi seriously, aku tersangadd sayang sama si minah kuching nih ! waaa ! bila yeah ?!


shyella,kau nak tau ta. aku sayang kau gler vaveng duh. camne tah aku boleh sayang kau sangad. kau ade pukau aku eh? thanks sebab jadi pendengar yang baek.. babe, kalau kau ade problem, insyallah aku tolong. aku pun tak suka tengok kawan aku susah. cewahh ! eh, aku cakpa betol an, shyella? aku boleh menjadi pendengar yang baekk. kau pun sama kan. aku trust kau ! kau la kawan yang paling best pernah aku ada. even kadang kadang kte gaduh, kita gaduh manja kan sayang. hee oke, aku tatau nak cakap ape. speechless bila cakap sal kau. HAHA i love babe. hope kita kawan sampai mati :)




i love you, babyy <3

1 comment:

  1. haiih ! berbalasss2 blogg nampak ?? hehehe thnkss my lesbo !! <3 U !!

    ReplyDelete