Saturday, January 8, 2011

Midnight movie

Malam tadi aku pergi tengok midnight movie dengan iqi , haikal and yana. mula mula nak tengok cter the tourist, tapi tengok bena little fockers, cam best. ingat kan nak la tengok cerita tu. tapi tak jadi. so ktorang tengok jela cerita the ourist tu. memang best. bole laa, at fist aku macam tak paham cerita ni pasal ape. yang nak membuat kan aku nak tengok movie nih sebab angelina jolie dengan jack sparrow yang berlakon. so aku tengok jelaa mula mula agak bosan. tapi aku rasa the tourist dengan salt, lagi best salt kut. tah laa. papepun memng aku minat kalau angelina jolie berlakon. memang bestt. puas hati la sebab dea tu adventure. so ktorang tengok la. bapak sejuk ohh ! HAHA haikal lagi best, amek kau ! menggigil. padan muka. nak sangat ekot. amek kauu. lama jugak cerita tu. da la sejuk + lapar. memang tak saket plak kan perot malam tadi. ktorang balek je, terus melantak.yana dengan haikal makan nasik. aku malahap maggi. kenyang la sikit. haha mana la tak gemok kan. kepada yang tak tengok lagi movie ni, try la tengok. kiahwatif,fatin best la jugak. hee :D

No comments:

Post a Comment