Friday, January 7, 2011

Geng

Today aku macam nak cerita pasal aku hang out dengan GENG aku nih. act benda ni happend last year, tapi saje nak menaip sebab bosan. act aku rindu saat saat macam ni. *gambar yang ditunjuk dekat bawah tuu :) Dulu GENG aku berlima. then nak dekat last sem, ktorang jadi berempat. tapi this year ktorang jadi berlima balek. disebab kan ahli baru. thanks mek tie :) bye syidado :( kau kan dah ade GENG baru. takpe la, berempat ke berlima pun sama je :) tapi aku rindu ble kte sama sama. hang sama sama. gosip sama sama. gelak sama sama. ade la rasa macam laen sikit. tapi moment yang tak boleh lupa bila last kte hang sama saman ngan syida dekat mid valley. kte pegi maen bowling, snap picture, makan dekat popye, makan tako and macam macam la. masa tu watif ajak akak sepupu dea. plus plus meriah la. tu la aku rasa best ! haih bila la kte dapat kuar macam tu lagi kan :( sayang korang gler bab* oh. sumpah ta tipu. tengok la detik detik masa kte BERSAMA. takpe, kami tetap berlima even berlainan members.









lot of love to you, guys ! kita kan GENG :)

No comments:

Post a Comment