Thursday, December 23, 2010

SERONOK JUGAK KAN :D

Cerita nyee macam ni. Best jugak la kan sebab si dia dah tak kacau aku ! waa ! :D tapi macam pelik la jugak kan. mesti dea dah ade GF baru kan. semoga bahagia yee awakk ! :D sy seronok ble awak bahagia. tapi ade jugak perasaan RINDU tuu. tapi aku sedar aku ni EGO, sebab tu sifat aku. sape suruh buat aku macam tu. kan aku dah jadi EGO sekarang ni. tapi takpe. puas hati ! susah la nak bagi muka dekat boy kan. nanti naek lemak ! kalau kena dengan yg oke, oke laa. dapat pulak yg TAK OKAY, mamposss ! cani lah gayanyee. bukan la niat nak mengutuk or pape. tapi hakikat. tak dinafi kan jugak kadang kadang gurl ni menyusahkan. tapi tak jugak semua. sama jugak la macam boys kann kan. oke la, malas nak komen banyak banyak. 
LU PK LA SENDIRI ! yang aki harap, kau happy dengan teman baru kau ! happy yee :D

No comments:

Post a Comment