Thursday, December 23, 2010

MERONGGENG

Hari ni meronggeng dngan mama. alaa, pegi shopping barang barang asrama je. hee tapi takpe la, at least kuar jugak daripada duduk uma jee. lagi la boring kann. haih !tadi masa aku keluar, aku pegi la BANDAR KLANG jap. makan la dekat satu stall ni. masa tgh makan, aku teringat masa aku form 3 dulu. tempat tu, stall yg aku makan masa aku keluar dengan ex bf aku, zaid. tah la, rindu pulakk. tapi na buat macam mana , jodoh tak sampai. terima jelaa. lagipun skang ni da malas da nak pikir soal couple. yang penting, aku nak belajar and nak naek kan lagi pointer (: tu cita cita aku. aku nak beat ieqa ngan azim. HAHAHA. na beat jugak miraa, ngan iqi .shyella. tak leh jadi weh aku kalah ngan dorang --" TAK FAIR ! hahaha. yeah, lagi bape hari tahun baru. so, aku akan mula kan AZAM TAHUN BARU !

No comments:

Post a Comment