Tuesday, December 28, 2010

Movie


Okay, today aku tengok movie. I'm watched 2 movies with aqilah. that's totally interesting :) not bad. we're watched AKU MASIH DARA & GULLIVER'S TRAVEL. errr ku masih dara, mula mula best. tapi bila da lama lama, bosannn. btw travel not bad :) so funny weh. arr, act masa tengok cter tu, aku gelak. tapi aku gelak sebab org laen gelak. seriously aku tak feel pun --" hmm biar la ! let go jee janji aku dapat tengok wayang ! fullstop ! haih, hari ni la baru aku dapat hang dengan qila. kalau tak, hang memang la. tapi mesti separate . sebab dea mesti dengan boyfie dea : shukri . so, memang best la tadi. tadi ktorang tengok dekat jusco bukit tinggi. then sampai sana lebih kurang jam 9 macam tu laa. patu ters pegi beli tiket wayang. mula mula memang nak tengok cter im still virgin. ttbe macam nak tengok travel. so tengok la jugak. so that, ktorang tengok im still virgin pukul 9.30 pm and travel pukul 11.30. ade la gap jugak kan. lepas habis im still virgin tu, ade gap lebih kurang 20 minit ktorg beli hotdog. lapar glerr ! hahaha bila da leka leka, sedar2 je da terlambat. tapi bila pegi dekat hall tu, bilik number 6 tak bukak lagi pun. ceh ! buat kelam kabut jee. then duet pun habis laa. lepas tengok movie, jumpa haikal kejap. waaa, first time !urmm, not bad :) so, haikall. puas hati awak sekarang? --"dah tau kan sy gemok :) haha pape pun, nice to meet you again. thanks and be happy always. anyway ! now im going to bed. ohh katil. come to mama , baby. HAHAHA oh bantal busuk ku, come to mama :) momoe too :)

No comments:

Post a Comment