Sunday, January 9, 2011

ohh MARA

 
MARA
MARA
MARA
Haha today aku dapat MARA. tak best pulak kan. haha tapi agak ta syok sebab over budget. patot nye dapat sekian sekian :) agak bangga la kan. dapat je duet tu aku nak beli lappy. nak tau ta, malam tadi masa tengok AJL, aku sempat doa MARA keluar minggu ni. ternyata doa aku dimakbul kan ! hahaha best best best ! berkat doa aku la tuh *bangga kejap weh ! aku call mama dari tadi tak dapat dapat. tidur kot. penat kerja malam. huu. puas hati la. boleh la aku buat assignment dengan senang hati :D guna barang sendiri. kalau tak asyik pinjam orang je. yela hari tu dengar kata MARA keluar bulan 3,. tapi syukur Alhamdulillah keluar awal. syukur sangat ! :D thanks Allah. so, kena la pandai jimat YANA oii ! jangan boros pulak kan. huu kau ni da la pantang ! huahua :P huah ! tah, even duet tu dea bagi tak cukup, tapi aku dah cukup bersyukur da :D

No comments:

Post a Comment