Friday, January 14, 2011

whoa !

Morning and assalamualaikum. Alhamdulillah.actually aku nak bgtau nih. aku dah ade lappy :) hahaha  
*yana, jangan na batak sangat la kan. alaa, bukan ape. excited ni sebab guna duet sendiri. before ni ade, tapi mak long aku yang bagi. kan lagi puas hati bila kita guna duit kita sendiri. kan kan. lepas ni, na beli camera pulak. kihkihkih alaa, ni semua sebab duet MARA la. kalau tak memang aku tak beli la kan. lagipun sekranag ni assignment banyak kena typing. so, i'm satisfied ! :D penat jugak la carik semalam dekat shah alam. member aku soh pergi lowyat, tapi aku tanak. takut plak barang ciplak. hehe act aku nak lappy yang sama macam along punya, tapi takde daa. tu pattern lama. * apa la kau ni yana, sekarang da up sikit. hahahah sudah nyee aku beli la laen. sokey yang penting ade, and boleh guna :) syukur.

1 comment: