Wednesday, January 12, 2011

Tired tired and tired !


Oke, first of all. aku nak cakap dekat satu dunia yang aku PENATTTTTTTTTTT ! Allah je tau macam ape penat yang aku rasa nih. mula mula bangun pagi. semalam da la aku migrain. tido awal la jugak. and terpaksa bangun awal. aku pun bangun la dalam pukul 7.40 am. kre awal la tuh kan. class pun start awal. bangun je, badan da rasa lelah and tersangat penat. tapi aku gagah kan jugak bangun pagi tuh.aku bangun teros iron baju. dengan rasa yang malas. aku menuju dekat iron board and start menggosok ! ttbe omg ! baju aku melekat ! waaaaaa! tapi naseb baek tak koyak --' fuhhh. terus sedar aku. ta jadi mamai da. habes je iron baju, aku letak kan segala yang aku iron tuh, dekat gantungan. then baring jap. padahal dah agak lambat tuh. tapi aku tengok watif tido lagi, sebab tu aku baring je. rupa nyee dea takde class. haha aku pun bersiap la kan. mandi and siap siap untuk ke kolej. aku melangkah keluar dengan kaki kanan :D and teros menuju ke kolej. jalan kaki weh ! wahaha tak berpeluh plak kan aku. naek je class, start blaja acc. ponat weh. class start kul 8.40am sampai 6.30pm. sumpah penat ! non stop plak uh. masa class micro, class abes lambat 15 minit. class bel, class habes lambat lebih kurang 20 minit. fuhh ! penat weh penat. *bape kali agak nyee aku ckp penat dalam text ni --'* hahah balek pun jalan kaki. kak miza ajak makan. tapi aku betol betol tak larat. so aku tolak. tapi kak miza touching ngan aku ! alaa, kak jangan la touchig. orang ,e,ang betol ta larat ni. so sorry. before masuk perkarangan hostel tuh, aku pergi beli pisang goreng dekat depan hostel tuh. best ! bole la isi perot kosong ni. naek atas, dengan lemah longlai nye. masuk je bilik, aku rasa macam nak pengsan. aku bukak baju sebab dah terlampau rimas ! hen bukak teros mandi. pas mandi teros basuh baju. 1 bakul aku, 1 bakul kiah ! perghh ! banyak banyak banyak. tapi guna machine la. haha so senang sikit. da lepas tu, aku dok menghadap lappy ni sebab na siap kan assignment marketing. sambil sambil belek facebook ngan blog ni :) sampai la sekarang. aku pulak tengah subur, so tak boleh nak tunai kewajipan sebagai seorang muslim. lepas siap kan assignment ni, aku nak tido ! yeah ! ahh , best nyee katil ni. empuk ! tak macam last sem, besi je rasa -.- esok class start kul 11am and habes kul 6pm. huh ! pukul 6 lagi . bosan betol. takpe lar redo je. then insyallah, esok aku balek la rumah (: best tapi tak best sebab ade tuttt. menyampah ! ergh ! buat aku saket hati je. meluat tengok kau ! oke la, nanti lagi pape aku melalut. nak tido ni . memang aku terbongkang la kejap lagi ni kan. penat sangat ni . oke . night all. aku tak larat da ni. daaa. wasalam (: 

3 comments:

  1. yanna : eh...helllo....memandai2 je kan?...bla lak akk tacing gn ko?...muka toya ri2...pnat....huishhh...ska sgt wat statement yg salah... :p

    ReplyDelete
  2. yelaa, org tengok akak macam touching. sebab akak salu kalau touching mcm tu. hee sorry :)

    ReplyDelete
  3. yanna : eh ye ke klu akk tacing slalu cm 2?
    xpe...its ok... :)

    ReplyDelete