Tuesday, January 25, 2011

Finally ! Thanks a lot dear !

<3 <3
Guess what. i've got my TIRAMISU cake. yahoo ! thanks to nody sebab tolong beli kan. aku tak kesah if kena bayar lebih, sebab aku desperate sangat ! excited gler dapat makan itu cake ! :D that was so amazing cake ! omlg, finally i ate it ! to mama : nanti balek, angah nak yang sekilo boley? hahah birthday nak dekat dah ni :P Allah je tau macam mana perasaan aku bila dapat cake tadi tuh :)even yang murah punya takde, secret recipe pun jadi la. so mahal sikit la kan. but i don't care ! janji dapat. mula mula frust la jugak tadi bila nody cakap takde :'( sedih duh ! tapi bila nody cakap camni , 't datang bilik tau. kek sudah ade! ;D' i was like , uarghhhh ! damn ! thanks a lot to her. wahaha. senang je perut aku bila dapat makan nih. terus perut ni menari nari kegembiraan. cewah! excited nih . memang la kan, entry aku hari ni banyak pasal tiramisu sayangg <3 i'm lovin it :D

delicious ! seriously <3
terlampau excited ni. tapi sempat soh kiah tangkap gambar !
sumpah happy ! tak kesah la muka bangun tido ke hape --"
aku pelawa kiah, tapi aku tak kasi pun. HAHHA :D
da ta tahan sangat dah ni :) nyum nyum ~
lega nyee bila masuk mulut pada suapan yang first. haahahahha :D

tengok ah ! sempat lagi tangkap gambar ! sumpah bestt ! thanks nody sebab belikan. and thanks kiah sebab amek gambar muka aku bangun tido. and siap pakai baju tidur lagi, cepat cepat sarung tudung and captured ! haha and sebab paham aku :D jahat kan aku? Thanks Allah sebab makbul kan doa hambaMu ini :) Alhamdulillah. syukur syukur. balek nanti, nak mintak mama 1 kg punyaa ! haha :D ohh tiramisu si jantung hati <3


No comments:

Post a Comment